Nový romantismus (Snílek)


Nový romantismus

Pověz mi, Praho

Je mi tu blaho?

 

Zapíjím vínem svůj žal, co mi nedá spát

Slyším své přátele za rohem se mi smát

Já se tu nebavím, nikdo mě neposlouchá

Půlnoc mne konejší, tma sněním jednoduchá

 

Můj milý, nenech mne v lítosti stát

Jsme teď a tady, tak co víc si přát

Konfety padají namísto deště

Protančíme tuto noc a přemýšlení příště

Jsme krásní a mladí s životem před sebou

Máme nový romantismus

Máme jeden druhého

Máme nový romantismus

Pod hvězdnatou oblohou

 

Zapíjím šampaňským zlomená srdce

V klín města unikám špinavé řece

Stříbro na krku a ve vlasech podzim

A ztracenou lásku z mládí v kapse saka stále nosím

 

Pověz mi, Praho

Je nám tu blaho?

 

Lidé si navzájem tmaví své barvy

Toleranci vyhostili do nelidské mlhy

Předsudky, pomluvy, chtěl bych se domluvit

Oni ale neváhají druhou lásku odsoudit

 

Můj milý, nenech mne v hořkosti stát

Jsme teď a tady, tak co víc si přát

Konfety padají namísto deště

Prozpíváme tuto noc, leč přemýšlíme ještě

Jsme krásní a mladí s životem před sebou

Máme nový romantismus

Máme jeden druhého

Máme nový romantismus

Pod nádhernou oblohou

 

Můj milý, pohlédni, veliká Praha

Sto věží na hvězdách jak její sláva

Libuše věštila a Mácha oslavil

Zatímco Miladu vyvrhel popravil

Pověz mi, město mí, prosím tě, pověz

Jakou asi máme tak ve světě pověst?

 

Zapíjím Vltavou všechny své básně

Oba dva Josefy, děkuji krásně

V klín města padám, vždy chtěl jsem jen milovat

Však jsem teď tady, tak co víc si přát

Krásný a mladý se životem před sebou

Mám svůj nový romantismus

Můj milý a milá Praho

Vlastním svůj entuziasmus

Pod hvězdnatou oblohou

Máme nový romantismus

Máme jeden druhého

  

Komentáře

Popular