Žluté květy (Snílek)

Žluté květy

Čekám vprostřed zeleně a žlutých květů

Říkám světlu tajemství – že vinu dávám světu

Nechám tam u vody zurčící kvítek

Jenž měl jen jediný okvětní lístek

 

Středa jak v Máji, mé zvěsti tu prasknou

Stál jsem na okraji bolesti s láskou

Opřeni – zábradlí u vody tiché

Poslední momenty, úsměvy plaché

Dopoledne venku ze snu

Kdy přeju si, ať znovu usnu

 

Bylo nám osmnáct, byli jsme mladí

Ruce má v kapsách – jen slunce mě hladí

Přál jsem si být mu vším, až jsem byl příliš

On to ví, já to vím – byls odliv, já příliv

 

Omlouvám se, omlouváš se, obejmeš mě, odejdeš

Rozpaky tvých hnědých očí – já chtěl je vidět naposled

Ten milý úsměv a tu krásnou tvář

Bohužel nemám nic z toho, co máš

Město tu novinu sděluje světu

Zatímco utíkám do žlutých květů

 

Uprostřed zeleně doufám, že ví

Že tohle vše jeho chybou už není

S tebou, či bez tebe, uprostřed zeleně

Víme, že musel jsem nechat tě jít

 

Čekám vprostřed zeleně a žlutých květů

Říkám světlu tajemství – že radost nechám městu

Motýlci zůstali v kouzelné romanci

Měsíček a sluníčko, malý zázrak s lucernou

Na Manhattanu mne nechali – leč chci, aby sis pamatoval

Poběžím žlutými květy k tobě, kdykoli bys mě zavolal

 

 

Komentáře

Popular