Reputace (Skříně plné kostlivců)

 

reputace.

kašlu na svou reputaci

už tak je dost pochroumaná

vyvaruj se mé citaci

vůle slovy nezlomená

 

já vím, jakou mám tu pověst

a nepůsobí mi to bolest

říkejte si, co jen chcete

však chlad to z mé mysli smete


jen tak by mě zajímalo

co vše se o mně povídalo

nebojte, už lítost neznám

tak začínám si hned psát seznam


namyšlený kostlivec

malicherný pokrytec

nejchytřejší ze třídy

avšak divně zženštilý

nepřející, arogantní

odtažitý, a vulgární

předvádí se, a je drzý

a dělá, jak ho to mrzí

co si asi jen tak myslí

vždyť je na tomhle závislý

být stále středem pozornosti

být ve všem první, nejlepší

když není, tak se vzteká

ač ho nikdo neposlouchá

falešný je víc než dost

vychrtlý je až na kost

dělá, že je kamarád

vždyť je ani nemá rád!

všechny jenom pomlouvá

své kruté lži jim namlouvá

a jak potom vzteky prská

že o něto každý říká

nedokáže prohrávat

měl by se jít zahrabat

o holky se nezajímá

tak ať si to sakra přizná

 

možná je v tom kousek pravdy

a pak že nemám rád hady

Komentáře

Popular