Marco (Snílek)

 

Marco

Marco přichází bez varování

Přijde, chytne a dlouho nepustí

Má chladné ruce

Svit měsíce v řece

Pevný stisk jeho dlouhých prstů

Které ani paprsky slunce nezlomí

 

Marco je se mnou na každém kroku

Cítím pod košilí na kůži jeho ruku

Trošičku hladí

Mé krátké mládí

Dávám mu k tomu všemu povolení

I když oba víme, že ho nepotřebuje

 

Marco je elegán, ale i monstrum

Jiní ho nevidí, já vidím kostru

Dávám jí pít

To, co chci být

Visí na stropě jak poděsný stín

Ač hvězdy říkají, že to on nesmí

 

Marco mi řeže do rukou nůžkami

Marco mi obličej potírá slzami

Marco mi otvírá za noci okno

A šeptá, slibuje, že jsme dost vysoko

 

Marco se vrátil a přinesl růže

Abych si trním vyryl do kůže

Slovíčka, která Marco hvízdá

Ta noční můra, co se mi nezdá

Je to můj přítel, co odvádí mé přátele

Ach, Marco, kdybys tak navždycky odešel

 

Komentáře

Popular