Manhattan (Snílek)

 

Manhattan

Sníval jsem o tom, že budu hvězdou

Domovem Manhattan, kde světla nezhasnou

Byl bych tam někým, tam já bych byl slyšet

Byl bych tam víc než jen Jakub Jelínek

Nebál bych se sám sebe a nebál bych se výšek

Byl bych tam dezertem i hlavním chodem

Na slavnostech vznešenosti

Na večírcích půvabnosti

 

Vchššššššš

Vznešený půvab a tajemný třpyt

Vchššššššš

Čarovné, čarovné, magické, kouzelné

 

Vchššššššššššššššš

 

Milostný poměr a milostný román

Románek, výmysly, úmysly, román

Večerní aféra se synem hvězd

Smyšlenka noci a myšlenka hvězd

Pravost prstenu, co mi dal na zámku

Pozlátko, pozlátko, co když je ten kámen falešný?

Přesto si ho nechávám

Bledý odlesk zlatým hvězdám

Románek, román a v paláci tance

 

Potěšení mistra šlechty

Manhattanu zdobí všechny střechy

Líbezný jeho hlas v mé temné ložnici

Jiskří tmou, jiskří tmou, jiskří tmou

Nádhera, sláva, krása i triumf

Vzbudily plesání ve smutném chlapci

 

Vchššššššš

Půvabná vznešenost a třpytivé tajemno

 

Točím svou hlavou, točím se celou

Místností hvězdiček před celou Prahou

Právě tu byl Manhattan a právě jsem se zamiloval

Magie kouzel a romance v lásce

Nebál jsem se sám sebe a nebál jsem se výšek

Já jsem tu živý tak, jako nikde

Na slavnostech vznešenosti

A večírcích zasněnosti

 

Vchššššššššššššššš

Mám já štěstí a mám šanci

Na sešlostech zasněnosti

 

Komentáře

Popular