Skříně plné kostlivců.


Moje první, doposud ještě stále nevydaná sbírka básní nese název Skříně plné kostlivců. Napsal jsem ji v 16-17ti letech o svém hledání sebe samého a srovnání se s vlastní identitou v nevstřícném prostředí. Je plná vehementních, melancholických a zřídka až chladně indolentních a letargických básní, které byly inspirovány mými tehdejšími pocity & zkušenostmi. Obsahuje 73 básní, mezi nimiž lze nalézt i moje úplně první básnické počiny. Chronologicky vypráví příběh o prvních láskách & zlomených srdcích, o pravých & falešných přátelích, o zoufalství & naději, o coming outu & cestě k sebelásce. Jako všechna moje poezie jsou tyto básně velmi osobní a nefiltrovanou zpovědí v uměleckém duchu. 

Skříně plné kostlivců byly od poloviny roku 2019 již sedmkrát odmítnuty našimi nejrůznějšími nakladateli & vydavatelstvími. Stále se pro ně snažím najít nakladatelský domov, rád bych se s nimi co nejdříve podělil s vámi všemi, tento poslední krok už ale není bohužel jen na mně. I tak zkouším dále všechny možné způsoby, jak ji dostat mezi vás všechny, a to i po skoro dvou letech opakovaných neúspěchů a čtyřech rocích od začátku jejich nejstarších básní. Dělím se o tohle všechno s vámi právě teď, jelikož je dnešek třetím výročím jedné básně — básně, která je myšlenkovým základním kamenem celé této knihy — díky které jsem se vůbec poprvé cítil jako básník. 

Toto jsou Skříně plné kostlivců. Doufám, že k vám jednoho dne najdou svoji cestu.

— Srdečně, K.✨

Komentáře

Popular